EKSKLUZIVNO: Samo za marketing DF dao 1 milion KM?!?
Za razliku od Njemačke gdje, prema relevantnim pokazateljima, ljevica se bavi socijalnom pravdom, u Bosni i Hercegovini, stranke koje sebe vole nazivati ljevičarskim, doživljavaju potpuno suprotan trend. U nedavnoj analizi politički ekspert Srećko Latal za SDP i DF predviđa čak totalnu izbornu propast!Jedan od razloga za tako nešto može se kriti i u činjenici da […]
Za razliku od Njemačke gdje, prema relevantnim pokazateljima, ljevica se bavi socijalnom pravdom, u Bosni i Hercegovini, stranke koje sebe vole nazivati ljevičarskim, doživljavaju potpuno suprotan trend. U nedavnoj analizi politički ekspert Srećko Latal za SDP i DF predviđa čak totalnu izbornu propast!
Jedan od razloga za tako nešto može se kriti i u činjenici da se navedene stranke, kako se to počesto moglo čuti u javnosti, više smatraju lažnim ljevičarima, nego partijama koje baštinu istinsku socijaldemokratiju.
Dokumentacija do koje je uspio doći naš portal, a tiče se planiranih sredstava za marketinšku kampanju DF-a na predstojećim lokalnim izborima zakazanim za 2. oktobar, otkriva zaprepaštujuće podatke o ogromnom novcu kojeg je navedena stranka, s predsjednikom Željkom Komšićem na čelu, potrošila na ovim izborima.
Treba naglasiti da su navedeni podaci stigli na e-mail naše redakcije, a u njima je decidno navedeno da je Komšićev DF samo za kampanju na medije potrošio skoro pola miliona KM. Tačnije na TV medijske kuće otišlo je 321.000 KM, na radio emitere 47.000 KM, na internet portale 77.000 KM, te na novinkse kuće dodatnih 51.000 KM!
Tu se priča o rasipništvu, međutim, ne završava, s obzirom na činjenicu da ovoj cifri treba dodati minimalno 350.000 KM koliko je potrebno platiti na reklamiranje stranke putem bilborda, a što su nam potvrdili iz vodećih marketinških agencija. A oni su, samo u glavnom gradu BiH, zaista prekobrojni. Prema toj računici DF je osigurao novac za kampanju u iznosu od skoro milion KM!
Najvažnija pitanja koje bh. javnost s pravom može postaviti jeste odakle DF-u milion maraka za medije u ovogodišnjoj kampanji, te kako to da ova stranka uvijek nekako ima najviše novca za kampanje. Ovo pitanje se opravdano može postaviti zbog činjenice što je DF i tokom prošle kampanje prednjačio u trošenju novca, pa tako ovoj stranci padaju u vodu svi argumenti o socijalnoj osjetljivosti, i o svemu onome što baštini socijaldemokratija, koja je u prethodnom mandatu bila u koaliciji sa HSP-om koji u svojim prostorijama na zidu čuvaju sliku Ante Pavelića.
Podaci koje objavljujemo, a koji će nesumnjivo izazvati mnogo reakcija u javnosti, u potpuno drugo svjetlo stavljaju Komšića, inače osnivača DF-a koji se godinama predstavlja kao čovjek iz naroda, kao skroman i netipičan političar. Da se, međutim, nijedan od ovih epiteta ne odnosi na njega, o tome svjedoče milioni koji se daju u izbornim kampanjama njegove stranke, a sve to dok se država i narod nalaze u teškoj socijalnoj i ekonomskoj situaciji.
Poznato je, naime, da je upravo skromnost, a neka javnost ocijeni da li je lažna, jedan od glavnih Komšićevih aduta u njegovim istupima u javnosti, a to se posebno odnosi na njegovo isticanje više nego skromnog života u stanu od 58 kvadrata u sarajevskom naselju Hrasno.
Redakcija
Komentari