Clutch&Go torbe kreativne pravnice iz Bijeljine
Jelena Ninković iz Bijeljine po zanimanju je pravnik, ali njenu ličnost je oduvijek krasila izražena kreativna crta. Još od osnovnoškolskih dana zanimala je se za dizajn, a prije pet godina odluka je pala na dizajniranje clutch torbi. U tom momentu se ova forma Jeleni učinila najprikladnijom za jednog početnika u dizajnu. Bila je čak i skeptična […]
Jelena Ninković iz Bijeljine po zanimanju je pravnik, ali njenu ličnost je oduvijek krasila izražena kreativna crta. Još od osnovnoškolskih dana zanimala je se za dizajn, a prije pet godina odluka je pala na dizajniranje clutch torbi.
U tom momentu se ova forma Jeleni učinila najprikladnijom za jednog početnika u dizajnu. Bila je čak i skeptična i mislila da će njene torbe biti aktuelne jedan period i da će se tržište i kupci zasititi. Međutim, kako je vrijeme prolazilo, iako je se i dalje držala te iste forme, modeli su dobijali sve ljepši dizajn, a odabir novih materijala je otvorio i nove mogućnosti kombinovanja naizgled nespojivih boja, dezena i tekstura.
Ova nadarena mlada djevojka za svaku sezonu je dizajnirala novu kolekciju, te kaže da su modeli sa cvjetnim uzorkom apsolutni favoriti djevojaka u regionu, pa i šire.
“Vremenom sam shvatila da je jednostavna “clutch” torba svakoj ženi neophodna, baš kao i “mala, crna” haljina. Ono što karakteriše novu kolekciju je kontrast boja i materijala. Akcent sam stavila na pliš i nezaobilazne kroko detalje koji svaki model čine efektnijim”, kaže Jelena o svojoj novoj kolekciji.
Bazni materijal koji koristi je eko koža u kombinaciji sa platnom. Praksa je pokazala, kaže Jelena, da klijenti ne vole previše eksperimentisanja u dizajnu Clutch&Go torbi, tako da se trudi u svakoj novoj kolekciji sačuvati sada već dobro poznati, svedeni stil, a sofisticiranost modela naglašava detaljima.
“Inspiraciju nalazim isključivo u materijalima. Mogu reći da ne pratim slijepo modne trendove nego više osluškujem reakcije djevojaka koje prate stranicu Clutch&Go torbe i njihov ukus koji se uglavnom poklapa sa mojim. Nerijetko se dešava da kupci pošalju fotografiju cipela, obično sa visokim potpeticama, a meni prepuste dizajniranje torbe. To postaje izazov, a kupci najčešće budu oduševljeni finalnim rezultatom”, kaže Jelena.
Ono što je naročito zanimljivo su setovi clutch torbi i nakita koje dizajnira sa svojom sestrom (brend G.ana nakit) i čija je Facebook stranica također veoma popularna. Pored glamuroznih naušnica i ogrlica, G.ana dizajn obuhvata i bogatu ponudu drugih modnih dodataka kao sto su broševi, rajfovi, pojasevi za haljine, te detalji za vjenčanja.
Danas stranica Clutch&Go broji preko 21 000 lajkova.
“Mnogo rada i truda je uloženo u marketing i to je ono što oduzima najviše vremena. Ne smijemo u eri vladavine društvenih mreža zanemariti moć dobre fotografije jer to je prvi “susret” potencijalnog kupca i proizvoda koji plasirate. Naravno, kvalitet je primaran, ali smatram da biste jedan hobi podigli na viši nivo potrebno je posvetiti pažnju kako kvalitetu i dobrom dizajnu, tako i reklami. Dodala bih još da je za uspjeh potrebno da budete ljubazni u interakciji sa klijentima, profesionalni, da poštujete rokove i što je najbitnije da volite to čime se bavite. Veoma sam zahvalana svima koji prate moj rad, a pratioce često nagrađujem u znak zahvalnosti”, kaže Jelena za kraj.
Preporučujemo vam da posjetite Clutch&Go na Facebooku i Instagramu i odaberete nešto za sebe i svoje najdraže.
Drugačiji ste od ostalih? Vaš hobi je neobičan i interesantan? Pišite nam na redakcija@narod.ba i predstavite svoj talent cijeloj Bosni i Hercegovini, nebitno imate li 7 ili 77 godina!
Komentari